Attenberg

Es pot dir que l’únic que en sabia del cinema grec era la pel.li “Mi gran boda griega”, amb què em parteixo el cul cada cop que la veig: “give me a word, one word, and I’ll show you how the origin of the word is Greek”. Brillant!

Llàstima que és una pel.li americana.

La meva altra experiència mediàtica grega és el famós “jroña que jroña” dels iogurs grecs Danone. Memorable!

😀

O sigui, sóc un incult complet.

Ahir vam veure una pel.li grega bastant recomanable. L’hi donaria un 8/10. Es diu Attenberg i explica, en paral.lel, la iniciació sexual d’una noia de 23 anys i l’evolució del càncer del seu pare.

No explicaré res més hehe. Només dir que està molt ben feta i que la cançoneta “Tous les garçons et les filles” de Françoise Hardy ens va encantar!!

4 respostes a “Attenberg

  1. hola!
    jo tp conec massa pelis del cinema grec… però l’any passat van estrenar una q es deia ‘canino’ i em vaig quedar amb ganes de veure-la. aquesta q ens dius pinta molt bé, el trailer m’ha agradat i la cançó més! i el cartell és inquietant! tinc ganes de veure-la!
    quan estava d’erasmus vaig coincidir en un noi grec i sempre li deia q la imatge q tenia dels grecs era la de la peli ‘mi gran boda griega’ i es cagava prou en mi jeje xo és cert q quan ens sentia parlar en castellà sempre ens deia lo de les arrels de les paraules.. jaja!
    bsets!

    1. Erle: Que bo lo del teu company d’Erasmus grec!!! Així doncs, el gag de Mi gran boda griega és cert!!! hahahahaha. Li deies també lo dels iogurs Danone? Als tres o quatre grecs que he conegut (tots ells residents a BCN), sempre em deien que no els feia cap gràcia!! Es veu que “jroña que jroña” vol dir “fa molts anys…”

      M’apunto Canino. Ja et diré el què 🙂

      Bsets!!!

  2. El primer que li vam preguntar a la nostre guia de Santorini va ser si era veritat que escupíen per donar bona sort. I ens va dir que si!!! jajaja.Jo no em canso de veure “Mi gran boda griega” ; repeteixo cada cop que la pillo un diumenge a la tarda.Sempre em parteixo amb el pare Portokalos i sempre penso que haig de provar si el netejavidres ho cura tot 🙂 Gràcies per la recomenació! Haurem de veure Attenberg

    1. Isabel: Mític, eh, el netejavidres!! 😀
      Home, comparada amb “Mi gran boda griega” és una mica més depriment…
      Una abraçada!!

Deixa un comentari