Cap de setmana familiar, medieval i amb Cèdric dormilega

El cap de setmana ha estat bastant tranquil·let.  Dissabte a la tarda vam anar a la piscina amb el Cèdric, com cada cap de setmana. Diumenge al matí vam anar a donar un vol amb el meu pare a La Salut, un bosquet, font, zona de pícnic i parc que hi ha als afores de Sabadell. Hi ha el Santuari de La Salut, que representa que és la patrona de Sabadell. És un lloc molt maco, perfecte per estirar-hi les cames i respirar aire pur a només cin minuts del centre.

Vam dinar amb els meus avis, la primera paella de la temporada, i a la tarda vam anar a Medievàlia: una fira medieval que fan cada any a Sabadell. Venen artesania, menjar, molts formatges i embotits casolans… tot amb temàtica medieval. Només de tastets de fuets, formatges i pernils, ja vam sopar!! I per rematar-ho, ens vam comprar una coca de xocolata i unes pastetes àrabs boníssimes!

I entremig de tot plegat, el Cèdric va fer la seva migdiada diària arronsat al sofà. Ben protegit pel seu amic preferit, el Gustavo. És només veure’l i petar-se de riure!

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

4 respostes a “Cap de setmana familiar, medieval i amb Cèdric dormilega

  1. El Cèdric ha crescut moltíssim!! Ahhhhh!!! El temps passa volant! Què bonica la rana Gustavo, estàn molt graciosos els dos al sofà! Una abracada

    1. Alicia: Síiiiii! Sembla mentida!! Ja té nou mesets i ja estem planejant la seva festa d’aniversari hehe
      Ja veuràs tu també ben aviat hehehe 😛

  2. Que mono en Cèdric dormilega! Jo tinc bastantes fotos de la Laia dormint, primer perquè al principi era quan m’anava bé de fer-n’hi i, segon, perquè són tan macos quan dormen!!! Per cert, amb el perfil que té m’ha recordat ben bé una de les ecografies, sembla mentida com ho poden captar tot.

    Segur que dorm tan plàcidament perquè té el seu amic Gustavo que fa de vigilant davant d’intrusos…

    1. Ei que jo vull veure-les!!!!!! Que guapa!!!

      Sí, nosaltres també ho diem!!! Ja a la panxa tenia la mateixa cara hehehehe

Deixa un comentari