Se’ns acaben les sèries

l'Abed, un estudiant brillant amb asperger... i molt divertit!!

La temporada televisiva estival als EUA està començant i nosaltres estem a punt de quedar-nos sense les nostres sèries preferides… Fins el curs que ve:

  • Community (brillaaaaant!!! Sóc fan número 1 de l’Abed!!!) ja ha tancat la paradeta
  • Outsourced també… i diuen que per sempre 😦
  • A Glee li queda l’episodi de la setmana que ve, en què, tot fa preveure, la Rachel tornarà amb el Finn i guanyaran el concurs de cant.
  • Modern Family encara emetrà dos episodis més abans de marxar de vacances
  • I Mike and Molly ja ha acabat fins a la tardor

Això ens deixa amb noves sèries per descobrir… Fam intentar veure Cougar Town, però era molt dolenta, i hem vist alguns episodis de Californication, amb el David Duchovnik , però costa entrar-hi…

Alguna recomanació?

——–

Actualització 20/05/2011: Veig a un blog de tele d’El País que parlen, precisament, de Community. Val la pena llegir-ho.

4 respostes a “Se’ns acaben les sèries

  1. No segueixo moltes sèries, la veritat. Però quan estiga de baixa de maternitat igual em baixo algunes, la de Community pinta bé! I la de Glee també he sentit que és bona.

  2. Alicia: El que tenen de bo les sèries és que, si no tens gaire temps, amb mitja hora en passes via. I si tens més temps, pots veure uns quants capítols seguits 🙂

    Community és un descobriment. Vaja, no sé si t’agradarà, però per a nosaltres val molt la pena. Jo m’hi tronxo de riure!!

    Glee és una mica més nyonya, de vegades carrega una mica, però està bé per passar el rato.

    Com va l’embaraç? Quan tens previst començar la baixa?

  3. Doncs l’embarac va molt bé, gràcies! La data prevista de part és per al 19 de setembre, aixís que igual m’agafo la baixa, o vacances perquè m’estic estalviant, dues setmanes abans. Ja veurem, tot depèn de com em trobe.

    M’apunte la sèrie Community per a quan estiga de baixa de maternitat!

    Una abracada

    1. Alicia: clar que sí! Gaudeix del procés i, sobretot, passeu tant de temps com pogueu junts i amb la Carmen!!! Els nens l’únic que volen és amor!!!

Deixa un comentari