Easy like Sunday morning

Els dilluns vaig a sopar a casa el meu pare (el Xavier) i després sempre em torna a casa en cotxe. Ara de camí cap a casa per Rac 105 (que no sé per què, però sempre l’associo a anar en cotxe al vespre) han posat una cançó que m’encanta del Lionel Richie:

La trobo taaaan bona!

That’s why I’m easy

I’m easy like Sunday morning

Anuncis

2 respostes a “Easy like Sunday morning

  1. A mi també m’agrada molt, però em penso que no només és de’n Lionel Richie… Es dels “Commodores”, no?

Deixa un comentari

