Projectes pel 2016

20151107_174720

Si ahir feia resum, força abans d’hora, de com m’havia anat aquest any 2015, vull avui comentar els meus objectius pel 2016.

Abans que res, comentar que el que m’ha sorprès d’aquests objectius és que… en tinc pocs!

Potser això farà que siguin més fàcils de complir? Només el temps ho dirà.

Abans que res, dos breus comentaris:

  1. La llista d’objectius podria dividir-se en objectius reals i desitjos. La diferència és que els primers vénen acompanyats d’un pla per assolir-los i són en bona mesura quantificables. Els desitjos, en canvi, són un exercici de tan-de-bos. Una mena de “tan de bo em toqués la loteria, però més factibles.
  2. La llista de continuació no és completa. Hi ha un parell d’objectius i desitjos que no els puc fer públics perquè incolucren a més gent o tenen a veure amb dades, situacions, etc que no puc divulgar

Dit això:

Objectius 2016

  1. Escriure un llibre de 200 pàgines (comptades en format estàndard de GDocs). A 52 setmanes que té l’any, això donaria a 4 pàgines per setmana. Fem que siguin 6 pàgines per setmana, per donar-me temps a final d’any per revisar, editar, reescriure, etc. La idea és tenir a final de 2016 el llibre escrit i publicable. No pas publicat, big difference! Que vull dir, que si sonés la flauta no li faria escarafalls, eh!
  2. Treure’m un diploma oficial d’alemany. Preferiblement el C1. Si no, el B2. Em llegiré una novel.la al mes en alemany (suaré tinta, però d’això es tracta) i aniré dues o tres setmanes a l’estiu a fer un intensiu a Alemanya, per prepar-me per l’examen.
  3. Fer dos retirs de meditació zen de cap de setmana
  4. Assolir un nivell X d’estalvis a 31/12

I en el nivell dels desitjos

  1. Vendre’m el pis. Per desgràcia, no crec que passi el 2016 encara, no crec que el mercat immobiliari s’hagi recuperat prou. És el meu principal desig, però ho veig factible més aviat el 2017

Finalment, hi ha moltes altres coses que vull fer o seguir fent, però que ja tinc encarrilades, com podria ser fer exercici, etc

2 respostes a “Projectes pel 2016

  1. Hola!
    sempre diuen allò de menos es más, així que segur que si tens poc objectius però molt clars i traçat un plan molt clar de com assolir-los, ho aconsegueixes!!! anim!!! 🙂

    Jo fa un parell d’anys que també ho faig, arrel de que una amiga em va comentar que ho va fer un cop, l’any passat em vaig posar milers d’objectius i hi ha molts que no els acomplixc, perquè no tinc una estratègia de passos clara de com aconseguir-ho, i altres perque jo em poso barreres tipo “no ho aconseguiré, és molt difícil, no se’m dona bé”… però ho vaig treballant.

    També tinc ganes de plantejar-me els meus.

    Una abraçada i bona setmana!!! 🙂

Deixa un comentari

