Balanç del 2015

IMG-20151104-WA0009
Jo fotent l’índio a la piscina de l’hotel de Bangkok

Encara estem a novembre, ho sé, encara és d’hora per fer balanç de l’any o per fantasiar sobre com serà el 2016.

Però…

…però resulta que tinc ganes de fer balanç i de pensar els objectius que vull marcar-me el 2016.

Com ha sigut el 2015?

A falta que passi encara un mes de l’any, aquest 2015 ha sigut un bon any. A casa les coses van bé, som feliços, els nanos estan fenomenals i la relació de parella ens va estupenda.

La sensació de fatiga que venia arrossegant des dels últims tres o quatre o cinc anys està anant-se’n. Per fi dormo nits senceres, sense plors que em desperin. No em cal viure a base de cafè o redbulls. Els nens van a escola i hi van contents.

El Cèdric i el Quirze estan fantàstics, estan evolucionant súper bé, es porten molt bé entre ells i són molt bons fills. Ens estimem tots molt.

Els problemes amb el meu pis estan resolent-se i ja no em donen insomni ni atacs d’ansietat (sí, me n’ha donat uns quants). La meditació m’hi ha ajudat molt.

L’economia familiar està consolidada, tenim pocs problemes econòmics. Sóc força rata, gastem molt per sota del que podríem, però gràcies a això hem capejat aquests anys de crisi i ara estem bé.

L’empresa ha deixat de ser frustrant i, la veritat, és que hi estic bé. Adoptar una mentalitat zen hi ajuda. A més, sembla que estem remunant la crisi i augmentant facturació, la qual cosa ja tocava, després de els peripècies viscudes des del 2008.

A més, hem pogut fer unes bones vacances a veure la família d’ultramar i a descansar (de família d’ultramar) a Tailàndia, el paradís. Estic orgullós que els meus fills, de l’obertura de ment que tenir una família multicultural els ofereix.

Com serà el 2016?

Demà ho sabrem, col·leguis! 🙂 Be patient…

 

Anuncis

2 respostes a “Balanç del 2015

  1. Heiii m’agraden molt els teus posts, són personals i s’agraeix jeje, les fotos són molt caxondes!
    El balanç és molt possitiu, enhorabona pel que expliques!
    Jo també tinc ganes de fer balanç del meu any, més intens del que haguès volgut, però a l’hora he aprés mooolt, crec que podria dir que és l’any en que he madurat més jeje així que estic contenta també. I en ganes de començar un nou any que segur em fa apendre més 🙂

Deixa un comentari

