Xarxes socials

A veure, tinc compte a Facebook, LinkedIn, Twitter, Whatsapp, Pinterest i Instagram.

Cadascuna em dóna una sensació diferent:

  • Facebook: És ja la xarxa “de tota la vida”. Serveix perquè l’àvia i la tieta vegin les fotos del cap de setmana. I per reenviar missatges espirituals/ motivadors o de fort missatge antipoític però aptes per a tots els públics.
  • LinkedIn: Personalment no m’agrada. Últimament tothom que canvia de feina és perquè n’ha trobat o l’han contactat a través de LinkedIn. Si em motivés, suposo que m’hi hauria d’involucrar més, demanar recomanacions, etc. Però em fa entre vergonya i tedi
  • Twitter: Per gent enfadada que vol seguir enfadada. O llestos súper llestos que volen seguir fent de setciències. Reconec que, a banda de nits electorals, Eurovisió i algun altre esdevenimet n puntual, ja no el faig servir. M’ennerva i em posa de mal humor. Comprovat que, si miro Twitter abans de dormir, molts cops tinc malsons.
  • Whatsapp: Em crea ansietat. Sobretot pels missatges de grups de l’escola dels nanos. Tothom parlant a tothora de tot tipus de coses inconseqüents. Sort de la funció de silenciar. A banda, com a precaució general, mantinc el mòbil sempre silenciat. He de reconèixer, però, que és molt pràctic per xerrar amb amics, amb la parella i per avisar de coses urgents. Últimament sóc fan dels missatges d’àudio. Així no cal ni teclejar. Clarament, ha matat els SMSs i ha reduït molt l’ús de les trucades de veu.
  • Pinterest: És la xarxa de nenes que posen fotos cuques de pastissos, vestidets i decoració de cases. Hi vaig obrir compte, però no el faig servir.
  • Instagram: Si Twitter em fa enfadar i Whatsapp em fa estressar, Instagram és la xarxa del bon rotllo. Tothom comparteix bons moments, fotos xules i, en general, els meus 5 o 10 minuts d’Instagram diaris, em posen un somriure a la cara
Anuncis

2 respostes a “Xarxes socials

  1. FACEBOOK: no m’agrada, ja quasi no l’utilitzo. Penso que està bé per la part d’events, convocatòries per a festes etc… però que em surti que tal o qual estaran prop de casa meva per anar a una festa… ho trobo excessiu! extinció de FBK ja!
    LINKEDIN: el tinc i és cert que hi ha moltes ofertes, crec que és el nou Infojobs.
    TWITTER: no l’utilitzo quasi perquè no tinc un cercle de twittaires creat… sino penso que podria ser divertit.
    WHATSAPP: està molt bé, però és cert que alguns grups si no et vé de gust ser actiu… són un pal!
    PINTEREST: penso que com a ferramenta per ordenar imatges, idees, està molt bé. Però hi ha molt de “soroll” i al final sempre surten les mateixes imatges.
    INSTAGRAM: més privat que facebook, em mola més també.

    Les reds socials m’estressen, em comparo amb totes aquestes imatges hiperidealitzades i em sento malament, i no vull entrar en aquesta carrera de qui és més actiu, o més guai, de moment, encara no ho disfruto massa.

    1. caram, el teu cometnari m’ha sorprès! No sé per què, potser pel sector on treballes, t’hagués fet MOLT més de les xarxes socials hehe 🙂

Deixa un comentari

