Escriure un llibre

Sempre he volgut escriure un llibre de ciència-ficció. De fet, tinc mig pensat el tema del llibre. Però cada cop que ho intento no passo del primer paràgraf. Em fa por. Però m’agradaria tant escriure un llibre!

He de rumiar com m’ho faig.

Potser quan tingui ben assentada la rutina de meditar passo a la rutina següent (una pàgina al dia)?

Let’s see

Anuncis

4 respostes a “Escriure un llibre

  1. Hola!
    jo he llegit molt sobre el tema arrel d’estudiar guió… i es tracta d’escriure cada dia, fer una rutina… i previa a la rutina un esquema de cap a on vols anar, primer de l’esquelet de relat/guió i al final de l’últim detall.
    I tindre seguretat, a vegades el que escrius no et sembla molt bo però… has de confiar.
    Molts ànims! es pot preguntar quin seria el tema central? 😛

    1. Gràcies per les parales d’ànims! Sí, em sembla que em prejutjo abans de començar a escriure i penso que no me’n sortiré o que me’n sortiré, eprò serà una merda… El tema: els àliens han arribat a la Terra i conviden a qui vulgui a anar-se’n amb ells. En una família, la dona decideix anar-se’n però el marit vol quedar-se. Per què arriben a aquesta decisió? Com negocien la separació? Quines implicacions té? Com viu ell la pèrdua?

  2. Hei mola!
    pues ja tens el conflicte principal, només has de començar a desgranar l’acció en actes i després començar a aprofundir en cada capítol. I lo millor és que això ho pots organitzar en dates (és a dir arribaré fins aquí tal setmana); molts ànims!
    Lo més complicat és la idea, tú ja la tens 😉

    1. Gràcies elena!! Em sembla que si m’hi poso, ha de ser de manera sistemàtica. Quan ja tingui 100% assumit l’habit de la meditació, serà la 2a rutina que em fixaré: escriure cada dia una miqueta de llibre…

Deixa un comentari

