Actes de bondat (09/07/2015)

Repasso els actes de bondat de la setmana.

Actes de bondat envers els altres

  1. Un dia vaig fregar els plats de dinar de la resta de companys de feina. tota la pica plena. Normalment cadascú frega els seus, però vaig decidr fer-ho deliberadament. En part, crec, per preocupació que si no no faria cap altre acte deliberat de bondat aquesta setmana
  2. Tinc un problema d’humitats al pis que tinc llogat. Provenen del pis de dalt. El meu llogater portava mesos aguantant-se força estoicament (cosa que m’admira, crec que jo hagués estat frenètic). Li he dit que no em pagui el lloguer d’aquest mes com a compensació. És més del que ell esperava, però crec que es lo just.

Actes de bondat dels altres envers jo

  1. Ma àvia i ma tieta m’han donat diners com a regal d’aniversari. Els havia dit que no em calia cap regal, però igualment m’ho han donat.
  2.  El Quirze i el Cèdric em donen els seus mínions de peluix perquè em facin companyi a a l’oficina i no em senti sol.
  3. Al pis de sota hi viu una família amb un fill adolescents a qui li agrada la música tecno. Però és molt considerat. Ahir cap a les 23.30 a la seva habitació va fotre la música a tot drap: txumba-txumba txumba-txumba. Però se’n va adonar i de seguida va tancar la finestra, per no molestar la resta de veïns.  Vaig estar-li tan agraït!!

No hi ha res més a dir. He de seguir treballant per deliberadament fer coses pels altres. I crec que també he de ser més conscient del que els altres fan per mi

Anuncis

Deixa un comentari

