Registre setmanal de gratitud

Dormint de camí a l'Empordà

Poso la imatge per animar una mica el post. És de l’altre dia anant a l’Empordà.

Aquesta és la segona setmana que poso per escrit amb qui o què estic agraït:

  1. Les dutxes fredes: M’hi va acostumar la Dawn i em va costar força aprendre a dutxar-me amb aigua freda tot l’any (sí, hivern inclòs… tret de l’un o dos mesos en què fa més fred, que faig servir aigua temperada). Des que em dutxo amb aigua freda, la meva pell ha millorat molt, quasi m’han desapargut els eczemes que tenia a la part baixa de les cames. Són revifants, et donen un subidon. Però el més improtant ara a l’estiu em dutxo amb aigua freda abans d’anar a dormir i no tinc tanta calor. M’ajuden a rebaixar la temperatura corporal i a dormir molt millor.
  2. La Dawn: Juntament amb els meus fills, el millor de la meva vida. Sense ella, segurament seguiria sol com un mussol, més tancat de mires, més engoixat, histèric i infeliç. És una dona forta, valenta i intel·ligent, a part de guapa. Quan va aparèixer a la meva vida, vaig saber que era el que sempre havia estat buscant. A més de fer-me una persona millor, em desafia i m’obliga a ampliar perspectives i punts de vista.
  3. El te amb llimona. Quan arriba la calor, és l’únic que em refresca. Em treu la set i la calor. Normalment el comprem marca blanca del Bon Preu, sense el qual o hauria de pagar més per marca Nestea, o en beuria menys.
  4. La directora de l’escola del Cèdric i Quirze: Ara no entraré a parlar sobre les virtuts i mancances del sistema educatiu, que són moltes (tant les unes com les altres). Simplement, vull agrair a la directora de l’escola on van els meus fills, perquè sempre que hi parlo em sento comprès i recolzat. Hi ha bon feeling. Sense ella, segurament el claustre aniria menys a una i els pares es ficarien encara més en les decisions educatives de l’escola (defenso la separació de rols: els pares hi tenim molt a dir, en una escola). Segurament, sense ella l’escola aniria pitjor.
  5. El meu ebook Kindle Paperwhite. Meravella de les meravelles. Des que fa una mica més d’una any vaig passar-me a l’ebook, llegeixo MOLT més, a menys cost i a qualsevol lloc. A més, no cansa gens la vista, a diferència de llegir a la tablet o al mòbil. I m’hi puc pujar molts llibres i materials gratuïtament des d’internet. A banda que els llibres que compro són molt més barats. S’ha acabat carregar amb el pes d’arbres morts al metro, o dins la maleta de vacances.
Anuncis

Deixa un comentari

