Torno a ser aquí

Fa quatre anys i gairebé un mes des de l’última entrada d’aquest blog. La veritat és que jo ja el doanva per mort. Però no. Com a les males herbes, sembla que li costa morir!

El vaig deixar estar perquè tenir un fill petit requeria massa energia.

I en aquests quatre anys, han passat moltes coses: ha nascut el meu segon fill, el Quirze, que ja té 3 anys i mig (el Cèdric, el gran en farà 5 ara a l’agost); ens hem canviat de pis dues vegades (ara vivim entre el Putxet i Vallcarca, a BCN); la meva dona ha muntat una escola de xinès per a nens… i jo segueixo aguantant.

Com dic, aquest blog jo ja el donava per mort. Si ha revifat ha sigut perquè vull fer-lo servir per expressar públicament un compromís: a meditar.

De tot això, al post següent. No fos cas que aquesta priemra entrada en quatre anys em quedés massa llarga…! 😉

I com a bonus track, una foto d’ahir celebrant la revetlla:

Sant Joan 2015

Anuncis

5 respostes a “Torno a ser aquí

  1. Hola!!!! heiii qué bé que tornes a escriure al blog! 🙂 m’han arribat els posts, i m’ha fet mooooooooooooooolta il·lusió 🙂 BENVINGUT!!

    1. Gràcieeeees!!! hahahaha Me n’alegro!!! La veritat és que no m’ho pensava, que reprendria aquest blog, el donava ja per perdut… De fet, no sabia ni si wordpress encara me’l mantindria! 🙂 Una abraçada

  2. Ei hola!!
    M’ho va dir l’Erle que havies tornat!!!
    Felicitats, estic molt contenta que tornis a ser aquí. Alguna vegada que t’havia preguntat sempre m’havies dit que no tenies temps, així que al dir-m’ho Erle vaig pensar molt bé! Vaig a veure que conta l’Òscar després de tant de temps.
    Una abraçada i ens llegim per aquí!

    1. Sí, la veritat és que durant aquests anys d’absència he estat eprmanentment sense temsp i sense energia epr fer res… Sort que ja començo a sortir del forat!
      Jo encara que quasi mai no deixo comentaris, sempre et vaig llegint des del meu Feedly 😛
      Una súper abraçada!!

Deixa un comentari

