Dentista holístic

aquell frrrrrrrrrrr dels aparells quan comencen a barrinar...
de Pablo Coronado Alonso a flickr

 

Ahir vaig tenir visita al dentista. L’any passat vaig anar a fer-me la higiene amb una Doris americana per a guiris (amb “sablasso” incorporat).

Fa un mes em van començar a sagnar les genives i vaig pensar: “Òscar, ja toca”.

Tenia clar que no volia tornar a repetir dentista, però hi havia un afegit especial: durant aquest any, m’havia anat informant de l’odontologia holística i volia anar amb un dentista natural, que no fes servir ni mercuri (ja ningú no l’utilitza) ni d’altres metalls perillosos per a les amalgames. Volia un dentista “alternatiu”.

I vaig ensopegar amb la Happy Clínica de la Paula. Que és a partir d’ara la meva dentista.

Em queda a prop de la feina i, malgrat estar a Rosselló entre Pg. de Gràcia i Rbla Catalunya els preus no són astronòmics. No són Vitaldent, del rotllo higiene gratis i empaste per 30€, però tenen uns preus mtjans i un bon servei.

A més, em va encantar perquè el primer cop que hi vaig anar em va fer un tractament amb Flors de Bach que en dos dies em va curar el sagnat, per exemple!

Ahir tenia la higiene i em va trobar una petita càries.

Com que semblava petiteta, vam fer l’empaste sense anestèsia, perquè com que era un queixal m’hagués hagut de punxar a la base del nervi tocant a l’orella… un quadro!

De fet, com que tinc aprensió a les agulles, prefereixo una mica de mal a una injecció, i molts cops ja m’havien empastat sense adormir-me.

Però la càries era petita però matona: més profunda del que semblava i la pobra Paula, per no fer-me mal amb la barrina, va acabar passant-se 40 minuts traient-me la càries manualment amb una espècie de ganxo.

Jo estava híper nerviós, perquè patia que em fotés una fiblada de dolor, però no… Em va fer un molt bon servei!

El següent pas, que ja veurem quan faré, perquè primer necessito descansar de dentista, és eliminar uns empastesd’aquests negres que em van posar amb 11 anys, perquè el mercuri se’n va desprenent i intoxica el cos. De fet, es veu que certes malalties que tenim poden venir provocades pel mercuri dels empastes!

En fi, que si algú busca un dentista cèntric per Barna, us recomano la Happy Clínica de la Paula.

4 respostes a “Dentista holístic

  1. No en tenia ni idea de que també hi havia dentistes “alternatius”. A mi em fa una por el dentista, però des de que em van llevar els queixals del judici (o com es diuen català?) que ja em dona menys por. Bon capde!

    1. Ei Alicia! Són els queixals del seny 🙂
      Tela, eh! Jo també els tinc tots quatre i diuen que me’ls hauria de treure, però què vols que et digui, de moment resisteixo 😉
      A mi no em fa por el dentista en si, però no m’agrada que em punxin i em manipulin… Segurament tinc més desconfiança en els metges…
      Això sí: el soroll aquell de “brrrr-brrrrrriiiiii” dels instruments dels dentistes posen ben nerviós!
      Una abraçada!!!

  2. Uf, dentista, demà tinc revisió, espero que estigui tot bé perquè jo només de pensar en l’aparell aquest tremolo.

Deixa un comentari

