Curs de meditació i pensament positiu. Sessió 1

de Martino Sabino al flickr

Ahir vaig començar un curs de meditació Raja Ioga i pensament positiu. Feia mesos que hi anava al darrere. N’havia de començar un el novembre passat, però entre la mudança, les vacances a Hong Kong i tal, no m’havia quadrat de fer-lo.

L’imparteix l’associació Brahma Kumaris, en alguna ocasió ja us n’he parlat. Havia anat a cursos seus a la seu de Barna, però el curs d’ahir el fan a la delegació de Sabadell, que em va de conya: cada dimarts, durant 12 sessions, de 19 a 20h.

Tenia ganes de fer meditació d’una forma constant, però les vegades que m’hi posava a casa, em despistava, em posava nerviós i, al final, ho acabava deixant. Espero que fer el curs em permeti aprendre’n i adquirir més constància.

Ahir vam aprendre com els pensaments generen les nostres emocions i les nostres accions. I com la repetició d’unes accions acaba forjant hàbits i, en darrer terme, el caràcter. Els pensaments, per tant, ens generen el caràcter i el destí.

És important, doncs, adquirir pensaments útils i positius per tal de tenir emocions útils i positives, un caràcter positiu i una vida feliç.

Ja us aniré explicant com evoluciona!

Si voleu més informació, aneu a aquest link de Brahma Kumaris.

Anuncis

Una resposta a “Curs de meditació i pensament positiu. Sessió 1

Deixa un comentari

