M’encanta Manel

Segur que tots els qui em llegiu ja els coneixeu de fa més de temps i pensareu “amb què ens surt aquest ara”, però els conec des de fa una setmana i hi estic totalment addicte!!

Són el grup Manel, el primer grup en molts i molts anys que canten en català i que m’encanten…

Acaben de treure disc nou, el seu segon, i són el número u en vendes tant de CDs com d’iTunes a tot Espanya. (Si és que en el fons sóc súper mainstream…) 😛

Volia deixar-vos un enllaç a l’Spotify, però no sé com es fa, de manera que us deixo amb un vídeo del Youtube. Es tracta de “Corrandes de la parella estable”. Aquesta cançó em fa molt de riure perquè són situacions ben ben certes!

Que disfruteu!!!

Anuncis

8 respostes a “M’encanta Manel

    1. Me n’alegro! 🙂

      Jo ja estem buscnat entrades com bojos per anar a algun concert 🙂

      I la pobra Dawn té el cap com un timbal de sentir-me’n parlar tot el dia hehehe

  1. Doncs a mi em fan una mica de ràbia, bé, ells no, sinó els mitjans que sembla que no sabem que hi ha més grups que canten en català. Amb aquest 2n disc hem estat mooooolt pesats. Aquesta cançó és mítica, la gent pujava a l’escenari i cantava les seves pròpies corrandes, a veure si t’animes i en fas unes de la Dawn i tu!

    1. hahaha sí, de fet ja ens n’hem fet algunes hehehehe. Ara estem mirant d’anar a algun concert seu. Hem vist que al juliol vénen a Sabadell… si us hi voleu afegir…

  2. Jo també m’estic Manel.litzant ara mateix. Arrel de veure una noticia a “El Periodico”, on deia que havien esgotat les entrades dels dos concerts que havien fet a Madrid i que cantaven totalment en catalá, em va picar la curiositat i en dos dies me tornat absolutament adicte.

      1. Sipi, m’han agradat tant i tant depressa, que estic acollonit i tot! No sé ni com explicar-ho!

Deixa un comentari

