Vaig somiar que m’apunyalaven

Imatge d’aquí

Fa dos o tres dies vaig tenir un somni ben angoixant. Estava en una mena de passarel.la com les que hi ha en els molls per pujar a un vaixell (però no hi havia cap vaixell). Estava envoltat d’aigua per tres bandes. La passarel.la estava plena de personalitats famoses i d’algun dictador africà (això em semblava). Jo estava perllà al mig, no recordo ben bé per què.

De cop i volta, m’acosto massa a un dels segurates del dictador, treu un punyal, i me’l clava a l’esquena. Recordo la imatge del punyal banyat en sang.

En aquell moment, en el somni, em qüestionava per què no sentia res. Em qüestionava si realment així és com et sents quan mors: sense dolor.

Amb un esglai, em vaig despertar d’un bot al llit, com quan estas mig adormit i somies que caus.

Mai abans havia somiat que em mataven!

Què deu voler dir?

Anuncis

4 respostes a “Vaig somiar que m’apunyalaven

  1. hola!
    ho vas somiar abans de fer l’excursió amb el cotxe? perquè si és així potser que estiguèssis preocupat pel tema.
    jo si q he somiat q em persegueix un gos super rabios… 2 o 3 vegades i l’última va ser aquest estiu… m’enrecordo q vaig passar tanta por q buscava sortir de la habitació però no podia, estava mig dormint mig desperta… uff quin patiment!
    crec q és perque algo ens preocupa, estres… un beset!!!

    1. Erle, no va ser despres de lo del cotxe… Fa potser tres dies, que ho vaig somiar.

      Osti, aquests somnis com el del gos són fatals!!!! I que intentes sortir d’un lloc i no pots… generen una ansietat!!! Alguna vegada que he tingut un somni com el teu m’he passat tot l’endemà ple d’ansietat!

Deixa un comentari

