Terror al volant

Foto d’aquí

Els qui em coneixeu sabeu de la meva particular relacio amb els cotxes.

Mai no n’he sigut cap súper fan, ans el contrari. I ferm defensor del transport públic, no em vaig treure el carnet de conduir fins als 25 o 26 anys. No ho necessitava i considerava que els cotxes contaminen massa.

Des que tinc carnet només he conduït tres cops: de vacances pels Estats Units amb l’Edu i la Laura, ens vam fotre tota la costa Est amb un súper Chrystler que t’hi cagues. Comodíssim i automàtic, un cop superades les primeres hores de pànic al volant, va ser una delícia fer-hi quilòmetres.

El segon cop va ser per feina: BCN-Logronyo. El meu company va besar el terra en baixar del cotxe alegrant-se d’estar viu.

La tercera vegada va ser, també BCN-Logronyo, però plovia i vaig conduir només deu minuts. La resta del temps ho va fer el meu company.

I no he conduït més des de fa dos anys i mig.

Però aquest cap de setmana ens en anem de ruta: de vacances a Tailàndia vam conèixer una família de catalans de Girona que es van encarinyar del Cèdric… i ens han convidat a passar el diumenge amb ells: ens faran ruta turística per Girona, ens cuinaran i veurem fotos. Semblen molt bona gent, Girona és preciós, la Dawn no hi ha estat i a mi sempre m’encanta tornar-hi.

I de passada, dissabte anirem a Olot a veure l’Edu i la Gemma i ens quedarem a dormir a casa seva.

Ho farem tot en cotxe!!!

Si hi penso massa em ve suor freda. M’aterroritza pensar que m’equivocaré de pedals (la meva gran por!!) o que no sabré fer un canvi de marxa. Aparcar és igualment un problema, però només perquè m’hi puc tirar deu minuts. No em fa por.

En fi, he volgut compartir amb vosaltres una de les meves grans pors.

Però curiosament, a la vegada que em fa por, estic segur que me’n sortiré i tots tres gaudirem d’un cap de setmana estupendo.

I vosaltres, quines són les vostres pors?

Anuncis

9 respostes a “Terror al volant

  1. Home Òscar…és que m’ho deixes a “huevo”…la meva por es trobar-me amb tu al volant aquest cap de setmana quan surtis per aquesta meravellosa ciutat que compartim….jajaja

    No home no, ja veuras que va rebé!!!

    A mi el que de debó em fa por son els llamps………he de tancar totes les finestres i baixar persianes…i davant dels nens….Dissimular!!!! Ups!

    Bon cap de setmana happy family!

    1. Hehe sí, suposo que cadascú tenim una sèrie de pors! Sort que el Cèdric encara no s’adona que els eu pare és un cagat al volant!

  2. quina gracia! no fa ni un mes que tinc el carnet de conduir, i t’entenc tan be la teva por…

    encara que jo no tinc por de equivocar-me de pedal si que en tic d’altres coses com no frenar a temps davant d’un vianant o no saber incorporar-me a la ronda o qualsevol via rapida…
    Això si a mi m’encanta conduir i amb far moltíssima il•lusió fer camines que he fet sempre en transport públics fer-los en cotxe i sobre portant jo. No se si canviaré d’opinió ara que condueixo jo però fins ara m’encantava anar en cotxe a tots els llocs!

    1. Ei Montse! Quina sort que tens que t’agradi conduir! Amb això ja tens el 75% guanyat!

      (A mi també m’encanta anar en cotxe! Però no pas conduir. Sempre he dit que el meu somni seria tenir xofer!)

  3. Ohhh, conduîr… no m’agrada gens. M’he sentit molt indentificada amb el que descrius. Quasi sempre ho faig prou bé el conduîr però com que no tinc cotxe cada vegada que l’he d’agafar em poso molt nerviosa. Com va anar?

    1. Alicia! Suposo que en el teu cas (i en el meu fins fa poc) s’hi suma que, si vius al centre d’una gran ciutat, no et cal cotxe per a res de la teva vida quotidiana… i quan l’has d’agafar estàs desentrenat.

      Krams!

Deixa un comentari

