Per què escric un blog?

Foto d’aquí

Hi ha teories psicològiques que diuen que no fem res que no sigui per propi interès. De fet, tota la teoria econòmica es basa en això, que l’humà és egoïsta de mena.

Així doncs, per què escric un blog? Per engrandir el meu ego?

Potser sí, però si aquesta fos la raó principal, crec que hi ha maneraes més fàcils i ràpides!

Així doncs, per què escric un blog?

  • Sempre m’ha agradat escriure
  • Tinc moltes opinions sobre tot. Posar-les per escrit és una manera de quedar-me tranquil
  • D’adolescent vaig començar un diari, però no va durar gaire, perquè escriure per a mi sol no m’agrada. Deu ser que necessito una audiència (aquí entraria la teoria de l’ego)
  • Vaig estudiar periodisme però després en vaig renegar. Fer un blog deu ser el ramalasso de periodista que encara em queda…
  • És una manera com una altra de compartir la teva vida. Atrafegats com anem, no sempre pots quedar per fer un cafè i xerrar. Un blog et permet aquest “compartir”
  • Sempre tinc l’esperança que algun mitjà de comunicació gran o una editorial em descobreixi i m’ofereixi un sou monumental per col.laborar amb ells opinant, o em paguin una morterada com a avenç per les meves memòries 😛
  • M’agradaria fer un llibre, però no sé per on començar, ni tinc el temps necessari.
  • Cadascú té els seus hobbies. Aquest és un dels meus… Si arribem fins al punt de disseccionar amb bisturí perquè fem tot el que fem, perd la gràcia!

Sé que d’entre els meus lectors n’hi ha força que també teniu el vostre blog: i vosaltres, perquè feu un blog?

Anuncis

4 respostes a “Per què escric un blog?

  1. Docs, jo el meu el tinc perquè els meus amics amb deien que sempre els hi descobreixo coses noves que els i agradaven. El meu ego je je je gaudia tan, que vaig decidir trobar com passar-los les meves recomanacions mes sovint, i sem va ocorre de fer un blog.
    Com havia tingut abans blogs que havia abandonat per falta de idees. Aquesta vegada vaig pensar que fent temàtic per dia , como a mínim a l’hora de pensar que posar, seria una mica mes fàcil si com el tema ja el tenia clar.

    1. Gràcies Montse! Jo també he intentat diversos blogs que he anat abandonant per falta d’idees i només aquest ha tingut continuïtat. Potser el fet de tenir un tema clar (en aquest cas, la meva vida) hi ajuda!

      Una abraçada!

  2. Jo ho vaig fer per què vivint a Suècia era una forma de mantenir millor el contacte amb la familia i els amics. A més, sempre m’ha agradat escriure i contar coses- I are he decobert que també m’agrada la fotografia. Kramet

Deixa un comentari

