Remeis casolans

Diuen que la grip, si no et prens cap medicament, dura set dies. I que si en prens, només dura una setmana.

Com que jo sóc bastant de confiar més en el saber històric que en els fàrmacs, a continuació us poso un recull dels “remeis de l’àvia” que faig servir per la grip:

  • Beure aigua amb llimona i mel: la llimona desinfecta i la mel aporta nutrients
  • No menjar si el cos no t’ho demana
  • Beure aigua de farigola, que es veu que va molt bé per netejar l’organisme
  • “Suar-la”, o sigui embolicar-te amb trenta mantes i entrar en suor per augmentar la temperatura del cos i matar abans els virus dolent. He de reconèixer que això no ho faig per gust, sinó perquè de tant en tant m’entren calfreds i esgarrifances de fred i per més que m’abrigui segueixo tremolant
  • Beure molts sucs de taronja (“taronjades”, que n’hi deia): infal.lible quan era petit!
  • Menjar arròs bullit cubat i caldós, també part de la meva dieta de gripós infantil

I vosaltres, quins remeis feu servir per la grip?

Anuncis

5 respostes a “Remeis casolans

  1. Jo també estic en un procés gripal, però, en el meu cas no he arribat a tenir febre. Suposo que la ingesta de fàrmacs hi va tenir alguna cosa a veure. Coincideixo en els mètodes tradicionals: també m’aplicaven a mi de petit els mateixos tractaments i procuro recuperar-ne algun aquests dies. Tot i això, no podem menystenir tampoc els efectes de la química…

    1. Hehe està clar! Jo he sobreviscut gràcies a la química, que no cura però al menys em permet trobar-me millor 🙂

      Ara, tan poca com pugui!

    1. No et pensis, no acabo destar fi del tot… molta tos i vaig tenint decimetes de tant en tant 😦

      N’estic fart!!!!!!!!!!!!

Deixa un comentari

