Malaltó

Foto d’aquí

Porto des d’ahir engripat. La febre m’està pujant (avui ha arribat a 38,5) i em trobo fet caldo: els típics cansament, mal de cap, mal als ulls, mal d’esquena, mal de panxa, zero ganes de menjar… Avui m’he passat tot el dia sense energia i dormint. Estic mort de fred: em fico al llit completament vestit amb jersei i quatre mantes al damunt… i tot i així segueixo tremolant.

Tot i que sóc antipastilles, avui estic vivnt a base de paracetamol, perquè sinó, del mateix  mal de cap i d’ossos, no puc dormir.

Per sort sembla que no li he encomanat al Cèdric, tot i que el pobre quan em veu vol que l’agafi i jugui amb ell però jo intento no acostar-m’hi gaire, no fos cas.

Tot pinta que demà tornarà a tocar cobar la grip al llit idemà passat ja estarà (espero!!)

Anuncis

6 respostes a “Malaltó

  1. Vade retro, Satanàs! A veure si te la treus de sobre, i així de pas dissabte no me l’encomanes… em sembla que t’hauré de saludar a distància 🙂

Deixa un comentari

