Motivació alta

L’altre dia la Dawn em preguntava si després de vacances em trobava més relaxat. Sens dubte que trencar amb la rutina durant tres setmanes m’ha anat molt bé. Abans de marxar em notava fatigat, treballant d’esma, desganat. Portava prop d’un any i mig sense vacances!

Ara em trobo a l’altra punta del cicle. He tornat de vacances i hem començat un nou any amb nous objectius motivadors.

Ja veurem quant aguanto amb la motivació tan amunt, però de moment, tinc ganes de fer balls de saló, de tornar al gimnàs, de millorar el meu alemany i d’assolir noves fites amb la meva empresa, entre molts d’altres!

I mentrestant, he d’esbrinar com trobar la meva passió… Estic llegint el llibre del Ken RobinsonThe Element. How Finding your Passion Changes Everything“.

Aquest orador, avoga per la reforma educativa i per trobar allò que ens apassiona, que ens fa tilín i ens dóna l’energia que ens cal per aguantar l’adversitat i tirar endavant. El vaig descobrir en aquesta Ted Talk:

I vosaltres, com encareu el nou any? Com noteu els vostres nivells d’energia?

Sabeu què us apassiona i com gaudir-ho al màxim? (Sisplau, expliqueu-me com fer-ho!)

Anuncis

6 respostes a “Motivació alta

  1. Hola!
    em sorprén que no hi hagen comentaris per a aquest post, quan el vaig llegir – i vaig veure el vídeo – em va parèixer molt interesant! M’agrada això dels propòsits i la motivació, si tens trucs per a que no baixe més endavant ens hauràs de seguir comentant 🙂
    El vídeo em va agradar bastant perquè crec que és cert que les persones de vegades ens veiem desenvolupant una professió que ens interesa ben poc però que ha sigut fruit de no tindre les coses massa clares de més joves i tirar per la via fàcil – o no – de la universitat, fruit de casualitats, d’una mancança d’esforç o de no contemplar totes les possibilitat.
    Però crec que sempre hi ha temps per a investigar, que la vida és molt llarga i no se sap mai! 😉

    Besets!

    1. Ei Erle Em sembla que ningú té el temps per mirar-se el vídeo hehe 🙂

      M’alegro que t’hagi agradat aquest post!

      No sé com fer-ho, epr seguir amb la motivació alta, suposo que la clau és trobar sempre un forat per fer el que t’agrada…

      I tant! I la vida dóna moltes voltes!!!

      Una abraçada!!

  2. El video ja l’havia vist en un altre post teu (al FB?) i em sembla brutal. Confio que algun dia em puguis deixar el llibre, quan el tinguis llegit. Salut!

  3. Òscar, encara no he vist el vídeo, per això no he comentat, jeje. A veure si el veig promte! Com veus, he desconectat molt d’internet aquestes vacances.. kram

Deixa un comentari

