Novetats en el blog

He deicidit que al blog hi han d’entrar nous aires. Sens dubte seguiré explicant-hi la meva vida, però vull afegir-hi algunes novetats, perquè cal evolucionar o morir!

Aquest 2011 afegiré “sèries temàtiques” al blog. Blocs temàtics de més o menys un mes de durada. Alguns que se m’ocurreixen poden ser:

  • Hong Kong: cada dia durant un mes explicar una faceta diferent de Hong Kong i com hi he passat les vacances. Des de llocs que hem visitat, menjar, fins a anàlisis socials o culturals, fotografies temàtiques, etc
  • Què menjo: cada dia durant un mes penjar fotos de tot el que menjo. No sé si pot ser interessant des d’un punt de vista antropològic, però segur que captivarà l’interés de més d’un (espero!) 😉
  • Què em poso: cada dia durant un mes mostrar-vos les fotos de la roba que porto aquell dia. No sé si pot ser interessant des d’un punt de vista antropològic, però segur que captivarà l’interés de més d’un (espero!) 😉
  • La frase del dia: cada dia durant un mes penjar una frase diària que “emmarcaria” el dia
  • I més coses que ja se m’aniran ocorrent.

Què us semblen aquestes idees?

Anuncis

12 respostes a “Novetats en el blog

  1. bon any!
    m’agraden aquestes noves etiquetes, estic a l’espera d’algun nou post de la de ‘què em poso’ jeje
    un abraç!

  2. Hola!
    Hace tiempo que leo tu blog , pero por culpa de google reader no había dejado nunca un comentario.
    Estuve apunto de hacerlo cuando comentabas que ibas a ir a ver a Lady Gaga porque yo también iba, me hubiera gustado verte en el sant jordi y atacarte en plan fan! pero no te vi. 😦 (es broma eee)

    Hoy al ver estos posibles nuevos temas para el blog, me ha gustado mucho . Si tuviera que elegir cual me apetece mas seria el de
    ” Què menjo” me parece muy interesante .

    Hasta la proxima!

    Ah , tu niño es precioso!

    1. Hola Montse!

      Gracias por tu comentario!

      Gràcies!!! Jo al meu fill també el veig preciós, però esclar, amor de pare! hehehe! 🙂

      Prenc nota: dedicaré un mes a “què menjo” 🙂

      Una abraçada i no dubtis a deixar tants més comentaris com vulguis!

  3. A mi fa temps que em balla pel cap introduir algun apartat lingüístic al blog, però de moment és només una idea i la veritat és que no estic gaire pel blog. Tinc el cap ocupat en altres temes ehehehehhe!

    Benvingudes les temàtiques noves!

    1. Irene, ja passa, ara tens d’altres prioritats! Però el blog pot ser una bona manera de fer saber i posar ordre a les teves idees i a tot el que tens al cap!

      Una abraçada!

  4. Hola. T’he trobat tafanejant el llistat de Top Post.

    T’entenc, jo només porto uns mesos en el meu bloc i estic pensant en incloure noves temàtiques.

    Em tornaré a passar per tal de veure com evolucionen les teves noves idees.

    1. Hola Tomàs!

      Gràcies per llegir-me i per deixar un comentari!

      Espero que t’agradi el meu blog i que em vaigs llegint regularment 😛

      Em plantejo aquests blocs temàtics com un nou repte hehe, a veure si sóc capaç de fer-los i que agradin! Hem d’anar innovant per mantenir-nos a nosaltres mateixos interessats en el que fem, oi? 🙂

      En fi, si se t’acut cap altre idea digues-m’ho!

    1. Hola Sophia!

      Gràcies per llegir-me i per comentar en aquesta entrada!

      Gràcies també per les teves paraules d’ànim!

      He tafanejat breument la teva pàgina i crec que fas una feina molt important: en el moment que ens trobem, en què tothom tenim de tot però res no ens fa contents, és primordial ser feliç!!

      Una abraçada!

Deixa un comentari

