Phuket

Estarem aquí, a Patong Beach, Phuket, Tailàndia… les fotos són d’aquí i d’aquí

Mica a mica les nostres mereixedíssimes vacances de Nadal a Hong Kong van prenent forma.

Ens estarem allotjats en aquests apartaments a la zona de North Point: 112 Apartments. Ahir ens van confirmar la reserva.

I també aquest cap de setmana estàvem planejant una escapadeta d’uns cinc dies a Tailàndia. Anirem a Phuket. Jo tinc ganes de sol, platja, massatges i no fotre res. Em noto que necessito descansar. I hem trobat una oferta que està bastant bé per aquest hotel/resort de Patong Beach a Phuket, el Bantai Beach Resort & Spa.

Fot una bona pinta!!!!

Ja m’hi veig: descansant a la platja o a la piscina, xarrupant sucs de fruites tot el dia, descarregant la tensió acumulada a base de massatges tailandesos i gaudint de passejades per la platja, alguna excursioneta… i potser algun curset de submarinisme!

Amb l’estrès d’aquestes setmanes, el cansament arrossegat i la mudança, la perspectiva de passar-nos 5 dies a Tailàndia em sembla paradisíaca!

(L’Alicia ja em va advertir que ens hi trobarem a Suècia sencera, però què hi vols fer! Nosaltres també volem gaudir dels beneficis de l’estat del benestar… tailandès!)

Ja us aniré explicant!

 

Anuncis

7 respostes a “Phuket

  1. Carai, carai, us fotreu un bon viatget! Molt bé, que gaudiu molt dels massatgets i ja ens fareu enveja sana quan torneu!

    1. Home, Severí, algú ho ha de fer! Jo he estat tot sol aguantant-lo tots aquests mesos. Ara et passo el relleu! Fes un bon paper!!! 🙂

  2. Jajajajaja, Òscar!!! Segur que ho passareu super bé!! I a més a més, ho mereixeu després del estres que heu dut aquests dies. És veritat que trobareu mols súecs, per això aci et deixe unes frases importants:

    – Hej, jag heter Òscar, och nej, jag dansar inte flamenco
    Pronunciació: “jei, jog jieter Òscar, oc nei, jog dansar inte flamenco”
    Hola, em dic Óscar i no balle flamenc

    – Den här är min öl, inte din!
    Pronunciació: “denjar aer min eol, inte din”
    aquesta és la meva cervessa, no la teva (els súecs veuem molt i et poden llevar la cervessa)

    Bé, fora bromes, a passar-ho bé!!! Jo no sé si anirem a Barcelona!! Si anem ja ho direm!

    Kram

    1. Alicia, quin riure!!!!!!!!!

      M’ho apunto: “jei, jog jieter Òscar, oc nei, jog dansar inte flamenco. Denjar aer min eol, inte din.” Molt útil, clarament! ahahahahahahhahaha

Deixa un comentari

