Vam veure Origen (Inception)

M’ha agradat aquest muntatge amb Lego que he tret d’aquí

Era una de les grans pel.lis que teníem pendents i la vam veure dilluns.

Em va agradar força!

No faré d’spolier, però trobo que la idea està molt ben trobada i elaborada. L’argument està molt bé. Tot i que enrevessat, no em va costar gaire de seguir,potser perquè ja anava previngut.

No sé si està al top ten de les millors pel.lícules de la història, però sí que crec que és una de les pel.lis imprescindibles de la dècada.

Un 9/10

I a vosaltres, què us ha semblat?

Anuncis

4 respostes a “Vam veure Origen (Inception)

    1. Ei Carlos, benvingut al blog!

      M’apunto “The Stoning of…”. N’acabo de llegir l’argument i, clarament, pinta durilla, però sembla que ha d’estar bé.

      Ja t’ho explicaré si la veiem! 🙂

  1. Nosaltres la vam veure també el diumenge i a mi em va agradar prou i a Martin regular. La idea pense que és molt bona però se’m va fer un poc llarga (Martin es va dormir)… però clarament val la pena veure-la.

    1. Què millor que adormir-se amb auqesta pel.li! Va somiar un somni i prou, o un somni dins d’un somni? hehehehe

Deixa un comentari

