Canvi d’imatge

He decidit que al meu blog li calia un canvi. Més espaiós, més simple, més minimalista…

Us agrada?

Anuncis

5 respostes a “Canvi d’imatge

  1. Hola!! Sí, m’agrada el nou disseny! Però m’ha costat un poc trobar els comentaris, m’agrada que sigue més minimalista i espaiòs! El títol igual el posaria d’un gris un poquet més fosc per a que resalte un poc més. Una abracada

  2. A mi també m’ha costat trobar els comentaris, perquè els espera sota el post, no al costat del títol. I potser veig els títol bastants grans, però això va a gustos, clar. L’important és renovar-se!

    1. Sí, els títols grans a mi personalment m’agrada… 😛

      Respecte als comentaris, crec q teniu raó, però què hi farem, no hi ha cap plantilla perfecta…

Deixa un comentari

