Cap de setmana mudancil

No serà ben bé així, però l’esperit és el mateix. Foto d’aquí

La cosa s’accelera. Ahir ja vam donar els claus del meu piset al Dan, qui serà a partir de dilluns que ve el meu inquilí. Em cau simpàtic, vam estar-hi fent el cafè una horeta i ens hi petàvem de riure. Es tan anglès! 🙂 Quin riure amb el seu sentit de l’humor 😀

Avui m’han confirmat que, tot i que el nostre nou pis no ens l’entregaran fins l’u de desembre, ja hi podem anar a deixar coses. Ho deixarem tot al menjador tapat amb plàstics i així els paletes podran seguir pintant i canviant algun armari.

També està confirmat que diumenge fem la mudança. Al final hem contractat Mudanzas Washington, dites així en honor del senyor Washington, que vindrà amb un altre mudancero i el seu camió a portar tots els nostres trastos al pis nou. Únicament haurem de separar el que farem servir durant aquest mes de traspàs, que ho portarem a casa el meu pare.

En principi, l’Edu i la Gemma ens ajudaran a carregar més ràpid (el Washingotn cobra per hores) i també podrem col.locar el Cèdric al seu cotxe per anar fins a Sabadell.

I a partir de dilluns, començarà les nostres aventures sabadellenques!

Ara tenim el pis ple de caixes i trastos. Avui he de desmuntar un armari, demà m’encarregaré del meu ordinador i escriptori. El sofà quedarà per a últim moment.

Estarem un mes d’okupes a casa el meu pare i després ja passarem al nostre pis nou… on viurem tot just una setmana, perquè el 8 de desembre marxem a Hong Kong de vacances durant tres setmanes!

Anuncis

4 respostes a “Cap de setmana mudancil

    1. Homeeee Sabadell, com a metròpoli cosmopolita que és, sempre té 10.000 motius per ser visitat!!! Quan vulguis escapar-t’hi i fer-nos una visita, només cal que es ho diguis! 🙂

Deixa un comentari

