A classe d’alemany

Fotos fetes amb el mòbil perquè veieu el que fem a classe d’alemany: ahir vam estar practicant l’ordre dels complements circumstancials: Tekamolo: Temporal davant de Kausal davant de Modal davant de Lokal.

I com canvia l’ordre de la frase si en col.loques algun al començament.

Va ser un fart de riure veure com anaven canviant de posició hahaha 🙂

Però el verb roman inalterable!!

3 respostes a “A classe d’alemany

  1. Verge Santa! Encara em recordo del cèlebre “Tekamolo” i em penso que, sortosament, el tinc força interioritzat. Aquest any, per gràcia de l’empresa, he començat un curs d’Alemany Jurídic que imparteix el Goethe. No sé si em servirà laboralment (em fa l’efecte que no), però, si més no, continuaré fent alemany, que també mola 🙂

    1. Quin nivell tens d’alemany?

      Quan el fas el curs d’alemany jurídic? (Déu meu, et deus haver d’aprendre paraules com tota una línia de llargues!)

Deixa un comentari

