Prou de jocs

Dins de la meva ruta envers una vida més simple, una de les coses que sabia que havia de canviar però més em racava eren els jocs del Facebook. En concret, estava viciadíssim amb el My Empire, en què havies de contrsuir la teva ciutat romana.

Però ha arribat un moment que ja cansa.

Que no m’aporta res ja ho sabia. Si hi seguia enganxat no era per lo que m’aportava a la meva vida. Fa setmanes que sabia que era una pèrdua de temps… Però mira, seguia jugant-hi, com -suposo- el que es fot la ratlla de coca tot i que sap que no li fa cap bé.

Un altre factor és que, en la meva ruta vers la simplificació i un ús més intel.ligent del meu temps i les meves energies, no ho pots canviar tot de cop.

Pas a pas.

I ara sí que se’m posa bé eliminar el My Empire.

Adéu, Oskipolis!!!

I penso: estic deixant el cafè, estic deixant els jocs del Facebook, estic fent més meditació… ai Deú, tanta depuració em mareja!!! 😀

Anuncis

Deixa un comentari

