El joc del quatre

Foto d’aquí

Per invitació de l’Alicia he fet aquest joc amb quatre regles, quatre preguntes, quatres respostes i quatre nominats més.

O sigui, que podria ser el joc de 4×4 o el joc del 16 hehehe 😀

Les quatre regles són molt senzilles:

  1. Un cop nominat/da has de posar un link cap a la persona que et va nominar
  2. Nomina a unes altres quatre persones
  3. Fes saber a aquestes persones que les has nominat
  4. Escriu un post explicant-ho i contestant quatre respostes per cadascuna de les preguntes que apareixen a continuació:

Quatre coses que porto a la meva bossa:

  • El meu kit de supervivència amb tovalloletes humides per netejar-me les mans, crema de cacao, una navalla (pa rajarte, neng!), klínex i un estoig per les lentilles
  • Un bolígraf i una llibreta per anotar-hi idees
  • Les ulleres de sol
  • Dos llibres

Quatre coses preferides de la meva habitació/ de casa meva

  • El sofà, color xocolata i immens
  • Les plantetes del balcó
  • Unes postals que vaig comprar a París amb uns dibuixos de porquets i granotetes i que tinc emmarcades per decorar els prestatges dels llibres
  • La mega Rana Gustavo que tenim asseguda al sofà, regal de la Dawn perquè no estigués sol durant els mesos que l’any passat se’n va entornar a Hong Kong

Quatre coses que sempre he volgut fer:

  • Aprendre japonès i viure durant dos anys al Japó
  • Deixar de treballar i dedicar-me a voltar pel món
  • Escriure una novel.la (he tingut alguns intents híper fallits)
  • Ser una estrella mediàtica (per alguna cosa vaig estudiar periodisme!)

Quatre coses que m’agraden ara mateix:

  • Passar l’estona amb el meu fill i la meva dona
  • Llegir tranquil mente bec una bona tassa de te verd o rooibos
  • Xerrar amb la carnissera, el veí a l’ascensor o la caixera del súper, trobo que vivim tots massa desconnectats els uns dels altres
  • La xocolata negra (85% cacao o més)

Quatre coses que no sabies de mi:

  • Amb deu o onze anys vaig protagonitzar “El malalt imaginari” que vam interpretar amb el Grup de Teatre St. Vicenç de Sabadell
  • Vaig plorar quan va morir el David el Gnomo i el vaig enterrar al pati de casa
  • No vaig aprendre a anar en bicicleta fins als 16 anys
  • Quan era solter m’havia començat a plantejar seriosament adoptar un nen jo sol

Quatre cançons que no em puc treure del cap:

  • “Bad Romance” de la Lady Gaga
  • “Que tinguem sort” del Llach
  • “Übers Ende der Welt” del Tokio Hotel
  • “Lily Marlene” de la Marlene Dietrich

I els quatre nominats/des són:

7 respostes a “El joc del quatre

  1. El que més m’ha sorprès és que no aprenguessis a anar en bici fins als 16 anys. Jo que et feia anant amunt i avall des de petit!

    1. Nooo què va! De fet a 7è d’EGB em vaig haver d’inventar que m’havia trencat el turmell perquè les colònies van ser al Delta i se suposava que anàvem amb bici tot el dia amuunt i avall… i jo amb el meu turmell fictíciament trencat perquè no sabia anar-hi!! Llastimóssss!!!

  2. Òscar, hi ha una cosa que sí sabia de tu (més o menys): que havies pensat d’adoptar un nen tot sol. Recordo que m’ho havies dit, he, he, he!!!

    Una abraçada!

Deixa un comentari

