Al Parlament

Com que dissabte va ser la Diada, tot el cap de setmana van fer portes obertes al Parlament de Catalunya. No hi havia estat mai i, com que estàvem perllà a prop (fent el nostre pícnic setmanal al Parc de la Ciutadella), vam decidir acostar-nos-hi.

Em va agradar força. La sala de plens és molt xula, tot i que molt petita!!! Per la tele -i a la foto de dalt- es veu molt més gran!

Ara només em queda pendent veure el Palau de la Generalitat 🙂 L’any que ve serà!

Anuncis

2 respostes a “Al Parlament

  1. Doncs si mai vas al Congrés encara al·lucinaràs més, perquè allò sí que és mooooolt més petit del que es veu a la tele. I tot és per culpa de la perspectiva òptica.

    L’hemicicle nostre el trobo molt bonic, de fe tot el conjunt del Parlament m’agrada. És d’aquells llocs que, quan hi vaig anar per primera vegada, vaig pensar “ha de ser xulo treballar aquí”. Clar que aleshores la sala de premsa era massa petita, no sé si ara l’han arreglada.

    Jo ara acabo de fer el post de la Diada a la Gene. Que institucionals que som!

Deixa un comentari

