Menys cafè, si us plau

Foto d’aquí

Aquest és el meu propòsit per a la reentré postvacacional: Reduir el meu consum de cafè.

Tot va començar perquè em van regalar una Nespresso que vaig dur a l’oficina. I esclar, és tan bo…

Després perquè amb el Cèdric i l’horari d’estiu, llevar-me a les set del matí i pretendre estar lúcid era demanar massa…

Però arriba un punt que estic consumint massa cafè. No puc començar el dia sense una bona tassa.

Però després el xute que em fot em deixa taquicàrdic.

A partir d’avui, tornem al te verd.

Més sa.

A veure quant dura hehehe

Anuncis

4 respostes a “Menys cafè, si us plau

  1. Ei, a mi tb em passa q a vegades em senta fatal. unes vegades m’ajuda a estar més desperta però altres em posa suuuuper nerviosa, fins i tot em tremola el pols (contades vegades, però m’ha passat)… x això, i sobre tot a l’hivern, ara prenc té. No deu ser massa bo això del café… encara q per a fer la xarrada després de dinar sempre avellix… diuen q una poma fa el mateix efecte! no ho tinc comprobat, però mira, és un altra solució més sana.

    Besetssss

  2. Jo confirmo que es pot viure sense cafè. I sense te! Ja fa molt que els he hagut de deixar i ara em conformo amb sentir l’olor del cafè i amb infusions. I al matí, Nesquik! Clar que tu faries Cola Cao, va a gustos 😀

    1. Osti, ddoncs estic passant dies durillos, eh! M’agafen com cansaments sobtats que només se solucionen amb la meva dosi de cafè… Intento aguantar-me però l’altre dia hi vaig recaure… Mare de déu, és com el fumar, suposo… Però bueno, ha sigut només un dia perxò. Al final me’n sortiré!!! 😀

Deixa un comentari

