Que bé!

“El millor regal de Nadal” de la 1a Guerra Mundial prové d’aquí

Avui era l’última classe d’alemany d’aquest curs i ens han dit les notes de l’examen que vam fer la setmana passada. Vaig treure un 9,6 a l’examen, que comptava un 50% de la nota (l’altre meitat era la participació a classe, deures, redaccions…). La nota final és un “sehr gut”, que seria un excel.lent.

Estic molt content, sobre tot perquè no m’ho esperava (de debò!). Portava 12 anys sense fer res d’alemany; veia com d’altres companys meus tenien més vocabulari i fluïdesa… em pensava que el meu nivell era molt pitjor!!

Doncs el curs que ve a seguir esforçant-nos-hi, que la profe ja ens ha avisat que entre el B1 i el B2 el salt és enorme!! Glups!!

—–

Ah, i per celebrar la fi de curs, ens em hem anat a la cafeteria del Goethe Institut on el Klaus, el que la porta, ens ha preparat una Kartoffelnsalat amb salsitxes típiques. Boníssssssim!!!!!

Foto d’aquí

Anuncis

Deixa un comentari

