Lazy Monday

Aprofitant que dilluns era festa a Barna i que fotia un dia esplèndid de primavera, vam aprofitar per sortir a passejar: Vam pujar amunt fins a Montjuïc, on vam passejar pels Parc de la Primavera.

Hi vam descobrir una zona immensa de jocs infantils preciosa on vam estar jugant al gronxador com la canalla!! 😀 I és a només cinc minuts de casa! Oh i com hi portarem el Cèdric!!!!

D’allà vam passejar pel barri i vam creuar el Raval fins a la Rambla i la Plaça del Pi, on vam fer un cafè amb gel jo (el meu primer de la temporada!) i un cafè amb llet la Dawn. Va ser al mateix cafè on la Dawn i jo vam tenir la nostra primera cita 😛

Vam tornar xino-xano cap a casa ben contents.

4 respostes a “Lazy Monday

  1. Oiii, la panxeta de la Dawn!!! Què bonica. Com està creixent el Cèdric! Què verd i bonic està tot! Jo també vull viure a Barcelona, a veure si passe la crisis i podem trobar feina.

  2. Sí, la panxa la comença a tenir bastant bastant grossa. Em sembla que ens sortirà bastant gran hehehe

    Sí, la veritat és que ens va sorprendre lo verd i maco que estava tot, molt cuidat…

    Home, si voleu venir, jo m’esperaria un anyet com a mínim. Ara es comença a reactivar tot, però encara queden uns mesets… Però també depèn del sector, esclar. N’hi ha que ni han notat cap crisi…

    (Ara, això sí, segur que els pisos segueixen sent més cars que a Suècia!)

Deixa un comentari

