Teletreball

Foto d’aquí. Llàstima que jo no tinc piscineta, de moment! 🙂

Porto dies que no escric. El motiu és que estic intentant reorganitzar-me la vida. Porto una setmaneta teletreballant: mitja jornada des de l’ofi, i mitja des de casa.

De moment els resultats són positius: curro més però també tinc més temps pel gimnàs, llegir, passejar, fer vida de família, no fer res… I, quan neixi el Cèdric, podré passar-hi molta més estona i la Dawn i jo ens podrem organitzar molt millor la vida.

Algú de vosaltres també teletreballa?

Algú no teletreballa però ho està considerant?

La foto d’avui és del meu ideal de ‘telecurro’. Per demà us penjaré les meves fotos reals 🙂

Anuncis

2 respostes a “Teletreball

  1. Ja explicaràs què tal, però jo no hi veig tants avantatges. L’únic que és clar és que t’estalvies el temps d’anar i tornar, que no és poc. I que pots treballar amb xàndal i xancletes. Però un cop a casa, segons quina feina tinguis, no pots estar per altres coses, t’has de concentrar en la feina. Això m’ho explicaven l’altre dia les lingüistes que tenim, que si algú truca no pots estar per ell, o tens algú al menjador i tu ets al teu raconet treballant i no pots estar parlant-hi.

    I després ja hi ha el tema que m’agrada més compartir un espai que no pas estar tot el dia a casa. Potser amb un torre amb piscina m’ho repensaria, però d’entrada és així. 🙂

  2. Jo penso que treballar a casa uns mesos quan el Cèdric neixque pot estar bé per a fer companyia a la Dawn, però a la llarga penso com Irene, que si s’està a casa per a treballar doncs has de treballar, no pots fer altres coses a la vegada (bé, també depén del treball que un tingue). També pot ser avorrit estar sempre a casa sense els teus companys de treball, i pot arribar a ser un rotllo que la teva casa sigue la teva vivenda i el teu lloc de treball a la vegada. És com que està tot barrejat.
    Jo he treballat desde casa alguns dies quan només pensava treballar mig dia i és molt còmode, principalment perque m’estalvio el temps d’anar i tornar al treball i puc treballar pel matí en pijama, jeje.
    Però a mi, com a l’Irene, m’agrada tindre un lloc de treball, em concentro més.
    Però bé, això és questió de cada u com és com a persona i com és el treball que té.
    Bona sort! 😉

Deixa un comentari

