Sant Jordi en 3D

D’aquest pal la Dawn i jo vam celebrar el Sant Jordi.

Ella em va regalar la Lonely Planet de Tailàndia. Jo li vaig regalar una rosa i un sopar romàntic a base de pizza i postres de xocolata.

I per acabar la nit, l’Alícia al País de les Maravelles en 3D.

El món timbartonià súper xulo, com sempre, però la pel.li fluixeta. Li donaríem un 6,5 per un fil argumental tirandillo.

Això sí, al cine ens vam fer fotos amb molts amics:

PS. La Lonely de Tailàndia ve perquè segurament ens en hi anirem al gener. El nostre plan, a hores d’ara, és anar-nos-en a Hong Kong per presentar el Cèdric a la seva family i celebrar l’Any Nou Xinès plegats amb ells i després agafar-nos una setmaneta de viatge romàntic la Dawn i jo solets (el Cèdric es quedarà amb sa germana)

Anuncis

4 respostes a “Sant Jordi en 3D

  1. Ostres sone molt bé el plan!!!! Per cert, si aneu al gener prepareu-vos per a trobaros en mil.lions de súecs! Estàn tots a Thailandia per eixes dates!

Deixa un comentari

