Pis en venda o lloguer

Ahir vam posar el meu pis al mercat.

Està tant a la venda com de lloguer, perquè, tot i que preferiria vendre’l, el mercat no sembla fàcil i per tant també estic disposat a llogar-lo durant un parell o tres anys.

De moment és un èxit rotund. Vaig penjar-lo ahir a la nit i només aquest matí ja he rebut 10 emails i dues trucades que s’han traduït en 2 visites dimecres i dijous.

Acostumat a viure-hi cada dia ja no t’hi fixes, però vist així en foto, el trobo molt maco!

Lectors meus, si us interessa o sabeu d’algú que li pugui interessar digueu-m’ho!

El podeu veure aquí (venda) i aquí (lloguer)

ACTUALITZACIÓ 13/04/2010————–

En menys de 24 hores he rebut 20 emails, unes 20 trucades i tinc muntades 15 visites. I em segueixen trucant sense parar… Ja no dono l’abast.

Vist l’èxit, hem decidit que modificaré l’anunci: el pis ja no estarà de lloguer, només a la venda o de lloguer opció de compra. Amb aquesta opció, qui s’hi interessés ens pagaria una paga i senyal, pot llogar el pis durant dos o tres anys i en acabat el termini acordat ha de comprar el pis. Si el compra, tot l’abonat per la paga i senyal i pel lloguer es resta del preu de compra. Però si es fes enrere, perd la paga i senyal.

De fet, estic aclaparat per l’allau de trucades i mails, però també encoratjat: vam posar l’anunci només per testejar el mercat. La nostra intenció inicial no era mudar-nos fins a finals d’any. Per tant, vist l’èxit, doncs, canviarem l’estratègia…

9 respostes a “Pis en venda o lloguer

  1. jolin jolin jolinnnnnnnnnnnn xq no estic buscant pis sola o en algú! perquè és un pis preciós! i on està situat! joooooooooooooooo segur q trobes inquilins super ràpid! jo jo jooooooooooooooo

    molta sort!

  2. Estic amb l’Erle, si visqués a Barna també ho agafaria com a opció. És molt xulo i crec que és una bona opció ficar-ho al blog per si algú bloguil pot llegir-ho 🙂
    Saluwikis a la famille!!!

  3. De fet, estic patint un allau de mails i trucades. I vist l’èxit, hem decidit que no llogarem el pis, segurament: només el vendrem o el deixarem de lloguer amb opció de compra.

    És brutal: en només un dia tinc més de 20 mails, més de 20 trucades i 15 visites muntades. I li dius a la gent: “mira, és que tinc la setmana plena, perquè em truca moltíssima gent. Només te’l puc ensenyar dijous a les 21h” i et diuen “pos vale, ens veiem dijous”. De bojos!!!

  4. Caram, veig que el negoci immobiliari et prova! Home, s’ha d’admetre que el pis és maco, està ciudat i amb els mobles nous fa molt bon efecte. És que veus cada cosa, en aquests portals, que espanta. Ara, això vol dir que ens abandonareu aviat, no? Snif snif!

  5. Irene: Noooo… És que ens ha sorprès, ens ha enxampat desprevinguts l’èxit del pis… I com que no tenim pressa (de fet, el plan era mudar-nos cap a finals d’any un cop el Cèdric ja hagués nascut), preferim donar-nos temps i, si podem, vendre el pis (o lloguer opció a compra, que ve a ser el mateix) en comptes de tant sols llogar-lo…

    Hehehe si veiem que passen els mesos i no es ven, sempre podem tornar a llogar-lo 🙂

  6. Irene (bis):

    Ara, esclar, també pot ser que demà surti algú que el vulgui comprar i després tot s’acceleri…

  7. si si, es q està xungo això dels pisos, jo conec varies parelles que van estar mirant en els últims 6 messos i la cosa estava prou complicada… així que suposo que si la gent veu q està ben cuidat i en bona situació, va a sac jejeje.

    besets per a tota la família!

Deixa un comentari

