From Lost to the river

Ei nois i noies!!! Que vaig sis anys tard respecte a la resta dels mortals, però aquest cap de setmana he començat a mirar Lost! Amb la Dawn vam veure els tres primers capítols de la primera temporada… just ara que està a punt d’acabar-se la sisena i de destapar-se tota la incògnita!

Encara no hi estic enganxat. I de moment el Jack se’m fa una mica gros: el trobo massa heroi, massa “mascle alfa”.

Però seguirem mirant…

Anuncis

5 respostes a “From Lost to the river

  1. Hola Òscar,
    Ei jo estic amb el capítol 6×10 😛 La veritat que és molt pel.liculera però té parts interessants. I a més si la veus ara no hauràs d’esperar-te pq com s’acaba ja 😛
    Hi han personatges que estàn molt marcats, com Jack i bé cada vegada aniràs veient més, però jo crec que t’agradarà, bé a mi hi han capítols que no m’han fet molt però ara ja per saber com acabarà tot vull veure-ho 😛
    Ja aniràs dient.
    Saluwikis a la famille 🙂

  2. Eei! Merci! Fins ara no m’havia mirat Lost perquè em feia ràbia que tothom digués que estava TAAAAAn bé… Però al final he sucumbit hehe

    A veure si ens veiem un dia d’aquests!

  3. eiii jo crec q t’agradarà, però hauràs de tindre paciència per anar descobrint coses… però una vegada vaig llegir un post teu sobre la física cuàntica i lost jo crec q té molt a veure amb tot això, així q segur q “xales” jejejeje

    un beset i endavant!

    (jo ja he vist el 6×11 :P)

  4. Gràcies Erle…! Ahir en vam veure un altre capítol i hi començo a entrar, tot i que el Jack em segueix caient malament…

  5. eii ja em diràs amb qui et quedes, si amb el Sawyer o el Jack, hi ha un profund dilema amb això… (per cert, he buscat la traducció de ‘profundo – profund’ i no m’ho crec del tot jejeje), besetssss

Deixa un comentari

