Avui

Imatge d’aquí


  • Acabo de fer la meva ronda pels blogs
  • Anirem a classe de Pilates
  • He dormit fatal pel queixal del seny, que m’està sortint de tant en tant i em feia mal (ara ja no)
  • Sembla que per fi la primavera està començant
  • He parlat amb la R, que tindrà el seu fill la setmana que ve
  • He dinat arròs, bledes i butifarretes, amb una taronja de postres i tot regat amb aigua i te verd
  • Potser soparem fora, encara ens hem de decidir
  • Estic decidint-me si comprar-me una cadira “agenollat”, que diuen que van molt bé per la postura de l’esquena
  • Toca rutina de cames al gimnàs (a banda del Pilates)
  • He llegit un post sobre els avantatges de no mirar la tele i he pensat que jo ja faig molt bé
  • Porto tot el dia cantant Bad Romance de Lady Gaga
  • Tinc ganes de plegar ja
  • Vull començar a escriure una redacció per a alemany, però no sé de què. No m’inspiro.

I vosaltres, què heu fet/ fareu avui?

Anuncis

4 respostes a “Avui

  1. Per què no escrius una redacció en alemany sobre el dia de la teva boda en Hong Kong? Que conte curiositats de casar-se en Hong Kong,o dels sentiments que et genera esperar el naixement del teu fill, o de com t’agradaria que fore la teva vida quan tingues 60 anys…o simplement agafa una entrada del teu blog d’inspiració 🙂

    Per cert la cadira eixa agenollada està molt bé, saps el que també funciona? Sentar-te en les boles de pilates. En el meu futur treball tenen una cadira d’oficina normal i una bola de pilates per a alternar.

    Mmm, jo avui aniré també al gimnàs a fer bicicleta crec… i després faré de sopar alguna cosa bona i per la nit em llitaré promte perque demà és el meu aniversari i vullc que arribe promte 😉

    Bon dimarts!

  2. Ep, la R surt de comptes la setmana que ve o és que està programat ja el part? Que fort, m’ha passat volant aquest embaràs!

    La cadira agenollada, vista de fora, sempre m’ha semblat que havia de ser molt incòmoda, però si diuen que va bé ens ho hem de creure no?

  3. Irene: Tema R, millor en parlem pel messenger… 😉

    La cadira agenollada… sí, fa la pinta que ha de ser un suplici, però tothom diu que va taaan bé per la postura de l’esquena. També he llegit, però, que al començament costa acostumar-s’hi i recomanen anar alternant fins que el cos pugui estar-se estona amb la columna recta. Deu ser que estem tots ja mig atrofiats! heheeh

Deixa un comentari

