Tortuga

– Mira, ets tu! -em diu la Dawn tot senyalant un nino d’una tortugueta- té la closca pelada com tu, i porta el teu North Face blau.

– Vinga va, doncs fem-li una foto.

L’escena es va donar en una botiga de roba per nens que vam veure tot passejant per Gran de Gràcia. En sortir del gimnàs ahir al vespre, en comptes d’anar ràpid cap a metro Diagonal, vam pujar xino xano Gran de Gràcia amunt fins a Fontana, amb la idea d’anar a treure el cap a les dues o tres botigues de roba de nen que hi ha (la millor, amb diferència, per cert, és Bóboli, també la més cara).

I a la primera que va entrar, que per cert era nova acabada d’obrir, ens vam trobar la tortugueta en qüestió.

Eh que és mona??

Creieu que se m’assembla? 🙂

Anuncis

7 respostes a “Tortuga

  1. Jajaja, quina gràcia la Dawn en la comparació, sí, sou iguals! En la forma del cap i tot! 🙂 Li l’hauràs comprat a la Dawn no? Jo tinc un pollastre de peluix que m’acompanye quan Martin no està, ella podria tindre la tortuga…és molt mona!

  2. Si que teniu una retirada! A mi m’encanta Bóboli, tots els regals que he fet a pares novells he confiat en ells, són superxulos!

Deixa un comentari

