Bon cap de setmana

Bon cap de setmana a tots!

Com se us presenta el vostre capde? Per a mi hi haurà classes d’alemany, gimnàs, dinar d’aniversari familiar, dormir fins més tard, veure un parell de pel.lis, passejadetes…

Feu el que feu, passeu-vos-ho molt bé!

Una resposta a “Bon cap de setmana

  1. Hola! doncs avui vaig a prendre unes cerveses en la meva amiga Sandra després del treball i demà tinc una festa en les meves amigues en tema “formatge”, ja ho contaré al blog. Jo també vaig a dormir moooolt i veure alguna peli! Ah, i pagar factures… això ho tinc pendent, és que és molt avorrit…

Deixa un comentari

