L’embaraç ens prova

Imatge treta d’aquí

Coincidint amb l’embaràs de la Dawn, hem començat tot de projectes nous:

– La Dawn s’ha apuntat al gimnàs. Des de la setmana passada, ara anem tots dos, juntets, als vespres al Dir. Ella fa ioga i natació, que va bé de cara al part, a banda que, de l’inactivitat i els canvis al cos de l’embaràs, li feia mal l’esquena i el ioga i la natació li van bé. A Hong Kong ella ja nedava cada matí abans de treballar, o sigui que només li cal recuperar la forma perduda. Jo aprofito per fer la meva rutina de peses, córrer i faig un cop a la setmana ioga amb ella.

– La Dawn ja fa tres setmanes que va a classes de castellà a l’Escola Oficial de Drassanes. Tot i que s’hi va apuntar més per obligació que per res més 😉 ara hi va contenta, perquè la meitat dels companys de classe són xinesos… i alguns parlen cantonès. Un l’ha convidat a apuntar-se a l’associació de Canton i Hong Kong a Barcelona, de manera que encara li servirà per fer contactes i amistats!

– M’he apuntat a alemany. Dissabte va ser el meu primer dia al Goethe Institut i vaig tornar-ne exhultant de joia i alegria!

Anuncis

Una resposta a “L’embaraç ens prova

Deixa un comentari

