Plans capdesetmanils

Trobada aquí mentre buscava “cap de setmana”.

Què faré aquest capde?

Divendres vespre:

Segurament veurem una pel.li. De fet, tenim una llarga llista de pel.lis que volem veure:

  • Precious
  • A single Man (La Dawn està enamorada del Colin Firth, i el cert és que el trailer de la pel.li pinta súuuper bé)
  • The Road: mira que el llibre del Kerouac em feia mandra… Però ahir mentre esperava el bus la vaig veure anunciada a la marquesina i avui toooots els diaris es desprenien en elogis cap a aquesta pel.li. Així que sucumbirem, ves!
  • Infamous Basterds

Dissabte:

Al matí aniré a gimnàs. He començat una nova rutina per augmentar massa muscular. En un altre post ja us l’explicaré. De moment l’únic que puc dir és que avui ha sigut el primer dia i estic totalment cruixit!

També m’he d’acostar a Granollers a recollir el dorsal i l’acreditació de la mitja marató que hi corro diumenge. Suposo que quedarem amb l’Ana i el Ferran, que també hi corren, per fer el cafè i passejar per la Plaça Porxada.

Al vespre espero que també de tranquis, perquè diumenge em toca matinar. Que la cursa comença a les 10.45, però entre metro i tren tinc ben bé 1 horeta fins a Granollers! O sigui que veurem possiblement alguna altra pel.li de la llista.

Diumenge:

Mitja marató de Granollers al matí. A la tarda, quedar amb la colla per berenar i explicar que tal per Berlín mentre ens fotem una xocolata amb melindros o un cafè amb un bon tros de pastís?

Anuncis

3 respostes a “Plans capdesetmanils

  1. Alicia: a mi tmabé me’n fa avui, de mandra, vist amb perspectiva! hahaha sobretot perquè tinc tot el cos que em fa mal de les agulletes!!!!

Deixa un comentari

