Sol solet

Vine’m a veure

vine’m a veure

Sol solet

Vine’m a veure que tinc fred

Estic sol (d’aquí la cançoneta… no és pas que no faci sol, que això no és Suècia!) 😉

La Dawn se n’ha anat a veure la seva família i tornarà el dia 24. Em va deixar ben acompanyat de l’arbre de Nadal, que vam guarnir diumenge. Vam decidir, perxò, no posar els llums ni res més fins que ella no torni

(No és Nadal si la Dawn no és amb mi)

(Sí, la tele encara no és de plasma… però ja li queda poc pobrissona, ens està demanant un canvi a marxes forçades. El que passa és que no la fem servir, ho mirem tot per internet, i ens estem debatent si val la pena comprar-ne una de nova o no)

Ei, que per si no us hi heu fixat, aquest any l’arbre l’hem decorat amb la nostra col.lecció d’ossets de peluix i fotos nostres:

Ara que estic sol, aprofito per passar-me les estones al gimnàs. Hi torno a anar al vespre i he reprès les classes d’steps.

Aprofitaré també per anar-li a comprar els seus regals de Nadal, així quan torni el 24 ja se’ls trobarà sota l’arbre hehehe

Anuncis

3 respostes a “Sol solet

  1. Ei, molt bó l’enllac a la meva entrada! jeje, has elegit bé la foto!:-)

    Quin arbre de nadal més boniquet, en les vostres fotos! Nosaltres tenim un que és mini! Però clar, apartament mini = arbre de nadal mini que no hi ha lloc per a res! 🙂

    Doncs que torni promte la Dawn per a que torne a sortir el sol! BESETS

  2. ah, per cert, això del fons d’inversió per a la pensió ho vaig mirar però era un fons suec que només té el meu banc… aleshores no pots accedir a ell sino és pel meu banc

  3. Alicia:
    Haha 😀 Home, el nostre piset també és bastant petit, eh! I ve amb un “quarto de bany de butxaca” (de debò, el bany cap a la btuxaca dels pantalons, és súper pràctic, te’l pots endur arreu on vagis!) hehe 🙂

    Ah, llàstima… seguiré mirant, el tema fons de pensió… Gràcies igualment!

    Una abraçada!

Deixa un comentari

