Cursa Jean Bouin

Avui he corregut la cursa Jean Bouin, de 1okm i bastant malparida, perquè l’últim quilòmetre fot súper pujada, ja que s’enfila a dalt de Montjuïc des del Paral.lel. És un trencapulmons!

Hi anava amb bastant precaució. Era el segon cop que hi corria, l’anterior va ser fa uns 5 anys amb el Jordi Benet. La meva arribada a meta va ser triomfal, amb una súper trallada res més creuar la línia d’arrivada.

Però avui estic súper content, perquè malgrat que l’últim km et trenca i acabes baldat i tal, és la meva cursa de 10km més ràpida. Acabo de consultar els resultats i l’he fet en 48’51”, i he quedat el 2712è. (devíem ser uns 6.000)

Estic content perquè vol dir que estic més en forma que fa cinc anys i perquè l’entrenament que estic seguint al gimnàs funciona.

De fet, des del gener passat que vaig córrer la mitja marató que no feia corregudes tan llargues. Al gimnàs faig peses i ‘interval training’. Consisteix en córrer no més de 12 minuts alternant, per exemple, mig minut a 17,8km/h i un minut a 9km/h. Els canvis de ritme et trenquen. Diuen que és la millor manera d’aprimar-te, perquè és tan intens que segueixes cremant calories hores després d’haver acabat. També va molt bé per prerarar el cor i els músculs per grans esforços. I 10-12 minuts, dos cops per setmana es fa en un plis!!!

Per tant, de cara a la propera mitja marató (m’he apuntat a la Mitja de Granollers, la més important d’Espanya), seguiré entrenant en intervals. Total, millorar la meva marca de l’any passat no costarà gaire. I m’ho passaré bé!!!

Anuncis

Deixa un comentari

