Vols aprendre japonès i/o coreà?

Els meus amics Atsushi i Dongsil han creat una web per promocionar-se com a profes de japonès i coreà respectivament.

L’Atsushi va ser el meu profe de japonès durant un curs a l’acadèmia Kingsbrook, i trobo que és escel.lent, per la seva capacitat d’explicar la gramàtica, les estructures lingüístiques i de fer-nos aprendre moltíssim en molt poc temps.

Si algú té ganes d’aprendre japonès, li recomano moltíssim que el contacti.

Quant a la Dongsil mai he tingut el plaer dd’aprendre coreà amb ella, però em consta que la gent n’està contenta.

Si us interessa, podeu

– Anar a la web http://www.magradacatalunya.com

– Contactar-los al 665 165 267 (Atsushi)

Una resposta a “Vols aprendre japonès i/o coreà?

  1. Aquest any es veu que l’Atsushi hi té força gent. M’hi hauria apuntat, si no fos perquè Kingsbrook em queda una mica lluny i no em va gaire bé amb el meu horari de feina.

Deixa un comentari

