The Loss of the Ring

És ja un tema d’humor negre. Fa uns dies li vaig comentar a la Dawn que m’agradaria escriure un llibre, però que no sé de què.

Dilluns passat vam decidir anar a Sitges a passar-hi el dia i fer l’última banyadeta de la temporada. La cosa pintava súper bé: un súper sol que fotia, a la platja hi havia la gent justa i l’aigua estava més calenta del que m’esperava si tens en compte que estem a l’octubre! De fet, jo no les tenia totes que ens acabéssim banyant, em pensava que només podríem prendre el sol.

Però ens vam banyar, em vaig ficar a nedar i jo, tot d’una, em miro la mà esquerra i començo a cridar “Fuck!! The ring!!!” Havia perdut l’aliança. Fica’t a buscar-la sota l’aigua. Va ser impossible. El món se’m feia a miques.

En el meu moment de màxima desesperació, la Dawn em diu:

– Now you have a title for your book: “The Loss of the Ring” -i es fica a riure

– Actually, it could be a movie- li dic jo, pensant en les pel.lis aquestes tipus “Atrápalo cómo puedas” que a Hollywood fan de tant en tant per enfotre-se’n d’alguna altra pel.li taquillera

– Yes, a gnome has lost his ring at the beach and now has to travel all the way to Hong Kong to get a new one

I tots dos vam esclafar a riure.

Ara el terme “the loss of the ring” ja s’ha convertit en un clàssic de les nostres converses.

La imatge és d’aquí

Anuncis

3 respostes a “The Loss of the Ring

  1. Aiii, mare meva, t’entenc si et vas desesperar al perdre l’anell, quina merda! jo vaig perdre un anell que em va regalar ma mare (ja sé que no es pot comparar en l’alianca de casat) però és igual, me l’estimava molt. El vaig perdre aquí a Suècia quan em banyava en un llac d’aquestos d’aiguas fosques turbulentes i mira, quan em vaig adonar que ja no estava l’anell al meu dit, quina plorera i qué impotent que em vaig sentir!! I ara que vas a fer? et faràs un altre igual, no??

  2. Doncs sí, ves, esclar… Per sort només cal “repescar” el número de model (deu constar a la factura) i anar a la joieria que me’n donin un altre… això sí, més estret!!!!

Deixa un comentari

