Matinar

Mai no havia sigut el meu fort, però cada vegada se’m fa més fàcil (que no vol dir que ho sigui, eh!). Un dels primers ajustaments que he fet amb la tornada de la Dawn ha estat començar a anar al gimnàs al matí abans d’anar a l’oficina, en comptes del sortir de treballar.

Ara els dies que vaig al gimnàs em llevo a les 06.30 i m’hi estic des de les 7.25 que més o menys arribo, fins a les 08.50. Tot i els cinc minuts de pànic quan sona el despertador i sorgeix el dubte de “hi ha collons, o segueixo dormint?”

Però he de dir que m’agrada, de moment, la sensació de sortir de casa, encara fosc, amb la fresqueta que t’envigoritza la cara i et diu “bon dia, hora de despertar-se!”.

Tot i que hi trobo lloc per seure, el metro està més ple del que m’hagués pensat, però m’estalvio les aglomeracions , i això també m’agrada!

He canviat de gimnàs. Ara, en comptes d’anar al Dir Diagonal amb la seva piscina deluxe i la seva colla d'”oseas”, vaig al Dir Gràcia. Em queda a 3 minuts de l’oficina, de manera que optimitzo molt més el temps. És com un retorn als orígens, ja que aquesta va ser el primer gimnàs quan em vaig independitzar i vaig baixar a viure a Barna. Em porta bons records, i m’he re-enamorat del barri de Gràcia.

El gimnàs no està, ni de bon tros, ple com en hora punta al vespre, però hi ha més gent del que m’hagués pensat. La majoria sobre la trentena. Suposo que, com jo, aprofiten per entrenar abans de la jornada laboral. Cap a les 8 comencen a venir els jubilats, que aprofiten per començar el dia amb alegria i fer petar la xerrada.

Cap a les 8.25 em dutxo, em canvio i baixo a fer-me un cafè i repassar els titulars dels diaris als sofàs de l’entrada.

Em noto ple d’energia i vitalitat, a punt per començar el dia de molt més bon humor i molt més despert!

De moment el canvi m’encanta, però ho dic amb cura: no és el primer cop que intento llevar-me d’hora. Quan m’animo massa, em dic: “i ja veurem quant dura!”. Espero que se’m coverteixi en un hàbit, perquè em permet fer exercici, començar amb més vitalitat, i poder passar més estona amb la Dawn els vespres.

Anuncis

2 respostes a “Matinar

  1. El que es fa per amor! Llevar-se d’hora i deixar el gimnàs supermegaguai! Però tot sigui per passar més temps amb la parella, no? doncs au, vés a dormir que de seguida seran les 6.30 :)))

Deixa un comentari

