Somnis

Últimament tinc somnis més vívids que de costum:

– Dos dies seguits vaig somiar que tenia un virus al mòbil i que no trobava cap antivirus que m’ho solucionés.

– L’altre dia vaig somiar que anava cap a casa el meu pare a Sabadell i que a l’edifici del costat hi havia la Hillary Clinton obrint (aixecant) la persiana d’un graig. Estava ajudpida i fent força per apujar-la, però amb un vestit jaqueta. Jo anava a la porta del costat acompanyat d’algú més i li deia a la Hillary “Què en pensa el teu marit d’això?”. Recordo que després ens fotíem a fer conya i a riure’ns-en amb els meus acompanyants.

Molts cops tinc somnis que passen en el mateix entorn i, també de vegades, recordo coses que no sé si les he somiades o les he viscudes despert.

Us passa això a vosaltres?

Recordeu algun somni que uss hagi colpit, últimament?

Anuncis

Una resposta a “Somnis

  1. Jo quan estic malalta somio que vaig en una limousine negra en la caputxeta vermella. És molt curiòs… perque quasi sempre somio el mateix. No és que sigue un malson, però em sento incòmoda al seu costat i ella em va parlant…quina llàstima que no m’enrecordo mai del que diu!

Deixa un comentari

