Comença la temporada de la xancleta

Avui és el primer dia d’aquesta temporada que m’he posat xancles. Dels models tradicionals de sabates estiuenques (les d’espart, les avarques i les Havaianes), em quedo sens dubte amb aquestes últimes: les trobo comodíssimes, hi puc caminar tant com calgui sense cansar-m’hi ni que em facin mal els peus, i són genials per a l’estiu, a part de súper fashions perquè n’hi ha de deu mil colors diferents! I queden bé tant amb pantalons llargs, com bermudes, com banyador, com pirates…

I say no…                          no…                             yes!

 

I vosaltres quin tipus de sabata estiuenca preferiu?

Anuncis

4 respostes a “Comença la temporada de la xancleta

  1. Quina grácia, jo també tinc els tres models de la foto!! Però en altres colors! Doncs mira, per a mi el més cómode és l’espart i damunt és sa per als peus. Però si he de triar entre les tres em quedo amb les avarques, que les he tingut en tots el colors. Això si les Hawaianes reconeixo que són genials, jo les tinc en un verd més clar que el de la foto.

  2. eiii jo tb estic en busca de les xancles perfectes jeje tinc ja un parell de sandàlies fitxades, avui possiblement vagi a probar-les.
    de les q has possat la veritat que només he probat les d’espart, les hawaianes no però altres de molt paregudes, són còmodes!

    besetsss

Deixa un comentari

