Crush and Blush (BAFF 3)

(res a veure amb la pel.li, però m’ha aparegut a Google i m’ha fet gràcia)

Saps què és passar-te dues hores rient sense parar?

Encara ara, quan hi penso, se m’escapa el riure.

Crush and Blush és una pel.li molt bona. Perquè està molt ben feta perquè faci molt de riure.

Coreana, mostra com la professora més impopular de l’institut i amb problemes de pell s’alia amb l’alumna més margi per putejar a una altra profe guapa que es vol enrotllar amb un professor que és l’amor platònic de la profe impopular i pare, a la vegada, de l’alumna margi.

Té argument de culebron, però em va encantar. T’hi petes de riure!!!!!

De fet, els coreans semblen japos, però són molt més sang i fetge i molt més sentimentaloides. En canvi els japonesos serien més del pal “amb la moderació que ens caracteritza”. Es veu que al Japó triomfen els culebrots coreans perquè són més emotius i els actors hi ploren més.

Valoració final del BAFF

Les meves preferides serien, per ordre:

  1. Glasses, la primera que vaig veure
  2. Crush and Blush, la coreana de riure non-stop
  3. Okuribito: la de l’oscaritzat concertista embalsamador
Anuncis

2 respostes a “Crush and Blush (BAFF 3)

  1. Qué bé que hagis parlat d’una peli d’humor! són molt dificils de trobar! A veure si la trobo en el videoclub, perque ara a Suècia han prohibit baixar per la mula…

Deixa un comentari

