Tinc tres testicles

Resulta que fa un parell d’anys em vaig notar, al testicle dret, una boleta dura. En ‘googlejar-ho’ els resultats van ser devastadors: fotos tamany real de càncers testiculars, comentaris a fòrums que recomanaven una extirpació urgent perquè se’ls havia mort un cosí d’això, etc.

Però vaig decidir no deixar-me dur per l’alarmisme (penso que la realitat mai no és tan xunga com la pinten, com per exemple amb la grip del porc) i no fer-hi res. 

Fins que, en aquests mesos de depressió paranoica en què la D. se’n va anar i jo em vaig trobar sol i constantment malalt, vaig començar a menjar-me la bola que potser el motiu perquè estava trist, deprimit, malalt i feble era que m’estava morint de càncer.

A la boleta dura del testicle dret s’hi sumaven uns bonys al pit dret, a la cuixa dreta o a la galta del cul esquerre.

La Dawn, al final, em va convencer que anés al metge, però com que sóc antimedicina occidental, vam anar al metge xinès quan vaig ser a Hong Kong. Em va dir que el sistema limfàtic el tinc una mica brut i que hauria de depurar l’organisme i no menjar ni vedella ni fregits, però q a part d’això, estava fort com un toro.

Vam quedar amb la Dawn, no obstant, que en tornar a BCN aniria al metge occidental que m’hi fessin unes proves perquè em quedés tranquil del tot.

Vaig anar a la meva metge de capçalera i em va dir, amb un somriure: “és greix. No és res. Ja passa. No s’hi ha de fer res. No te n’has de preocupar gens”, però em va fer un volant perquè em fessin una ecografia testicular perquè em quedés tranquil davant la meva pregunta de “però no és càncer, oi?”

Ahir vaig anar a fer-me la ecografia i el metge primer no em trobava el bulto. I després em va dir: “És que és tan petit que ni el trobava. No és res, és un bulto de líquid. És totalment benigne i no cal fer-hi res. De fet, entre el 5 i el 10% dels homes ho tenen. No sabem perquè passa, però en veiem cada setmana, de casos.”

Amb l’ecografia sota el braç, me’n vaig entornar més tranquil, jo i els meus dos testicles de forma i volum normals, segons l’informe de l’ecografia, i la meva boleta de líquid de 8mm.

Anuncis

2 respostes a “Tinc tres testicles

Deixa un comentari

